Corona huisregels tijdens starttoernooi
Beste teammanager/teambegeleider,
Binnenkort speelt u met een team een wedstrijd op de accommodatie van KV de Meeuwen. Wij kijken
uit naar uw komst en zijn blij dat we weer tegen elkaar kunnen spelen. Om onze ontmoeting zo veilig mogelijk te laten verlopen hebben wij de huidige corona richtlijnen van de overheid, NOC*NSF en het KNKV vertaald naar een aantal huisregels.
We delen deze graag vooraf met u, zodat iedereen volledig is geïnformeerd. Hierbij de algemene regels die op onze accommodatie van kracht zijn:
- We houden 1,5 meter afstand van elkaar;
- De bezoeker/speler is niet verkouden en heeft geen koorts of keelpijn;
- De bezoeker/speler heeft geen Corona.
Naast deze algemene regels, hebben wij, qua hygiëne en naleving van het bovenstaande, een aantal
maatregelen getroffen. Wij verzoeken u deze te delen met uw spelers/toeschouwers:
- Bij de wedstrijden mogen toeschouwers aanwezig zijn, met inachtneming van 1,5 meter
onderlinge afstand. - Reservespelers houden 1,5 meter afstand. Naast de dug-out staan stoelen opgesteld waar de
staf en reservespelers plaats kunnen nemen (voor zover zij niet in de dug-out kunnen
plaatsnemen). Wij verzoeken u om deze stoelen niet te verplaatsen. - Onze kleedkamers mogen door maximaal 6 personen tegelijkertijd worden gebruikt. En kunnen
er slechts 2 tegelijk douchen, conform de genoemde richtlijnen. Ook in de kleedkamers geldt de
1,5 meter. - De enige uitzondering op het voorgaande is de teambespreking. Per kleedkamer mogen
maximaal 10 personen bij een teambespreking aanwezig zijn met inachtneming van de 1,5
meter. - Op onze accommodatie mogen niet meer dan 250 toeschouwers aanwezig zijn. • Bij betreden
van onze accommodatie zullen wij iedere bezoeker verzoeken een formulier in te vullen met zijn
of haar gegevens. Dit kunt u doen a.d.h.v. het scannen van de QR code die u bij de entree
tegenkomt. Deze gegevens worden 21 dagen bewaard en zullen daarna worden vernietigd - Om dit voor uw team makkelijker te maken bieden wij u de mogelijkheid om de gegevens van u
spelers, staf vooraf in te vullen via bijgevoegde QR code. Zodoende hoeft u bij aankomst op
onze accommodatie dit niet meer te doen. - Na de wedstrijd is iedereen welkom op ons terras en/of in ons clubhuis. Hier is het Horecaprotocol van KHN van kracht.
Wij zullen onze uiterste best doen alles in goede banen te leiden en u er op aanspreken wanneer u zich
er niet aan houdt. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u echter nog vragen, neemt u dan even contact met mij op.
René Maarseveen
Bestuurslid KV de Meeuwen
korfbalzaken@kvdemeeuwen.nl
06-22023633
TRIAGE
- Heb je één of meer van de volgende klachten gehad de afgelopen 24 uur: hoesten,
neusverkouden, koorts vanaf 38 graden, benauwdheidsklachten? - Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
- Heb je het coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (in een lab)?
- Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en heb jij in de afgelopen 14 dagen
contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had? - Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het
coronavirus is vastgesteld. - Ben je in de afgelopen 10 dagen in een “rood” of “oranje” gebied/land geweest?
Wanneer jij één van de bovenstaande vragen met ‘ja’ kunt beantwoorden, kunnen wij jou helaas
niet toelaten op onze accommodatie.
Wanneer jij de bovenstaande vragen allemaal met ‘nee’ kunt beantwoorden verzoeken we je je
gegevens in te vullen via onderstaande QR code of door te klikken op de link.
De gegevens worden 21 dagen bewaard en zullen alleen op verzoek van de GGD geraadpleegd
worden.
Na 21 dagen worden de gegevens vernietigd.
Met vriendelijke groet,
KV de Meeuwen